Bent u eigenaar van een (vakantie)woning?

Onze dienstverlening bestaat uit de volgende drie zaken:

● Administratie: dit betreft het opmaken, versturen en afhandelen van de huurcontracten, het verwerken van de betalingen en de toeristenbelasting. U ontvangt maandelijks een eindafrekening voor de verhuur van uw accommodatie.

● Beheer: wij ontvangen uw gasten, verzorgen de afgifte van de sleutels. Verder hebben we een eigen schoonmaakdienst en voeren indien nodig (kleine) reparaties uit aan uw accommodatie. Eventueel grasmaaien en tuinonderhoud wordt wèl extra berekend. Wisseldagen zijn op vrijdag, zaterdag of maandag, dit in onderling overleg. Aankomsttijd tussen 15.00 en 17.00 uur, vertrektijd tussen 9.00 en 10.00 uur.

● Netwerk: we beschikken al flink wat jaren over een goed uitgebouwd netwerk en weten hoe we onze huisjes aan de man kunnen brengen. De gasten kunnen via onze website gemakkelijk boeken door middel van een online boekingssysteem. Bovendien kunt u bij ons zelf door blijven verhuren (u geeft de data voor eigen verhuur door en wij blokkeren deze periode kosteloos). Dit alles zorgt voor nog meer boekingen en zal zeker leiden tot een goede bekendheid van uw accommodatie bij het publiek. Uw accommodatie verschijnt op onze drukbezochte website. Voor de vermelding op onze site en boekingssysteem, eventueel uitgebreid met advertenties in binnen- en buitenland, betaalt u jaarlijks een minimumbijdrage van € 150,-.

Voor onze diensten berekenen wij 15 % van de huursom + 6 % btw.

Mochten er nog verdere vragen zijn, loop dan even bij ons binnen op ons bureau aan de Boodtlaan 3 in De Koog. Verder zijn wij altijd bereikbaar op het nummer 0222-317398 of via e-mail: info@totexel.nl.

Met de hartelijke groeten van Linda en Ferre.

uitwaaiweek2016.jpg last-minute.jpg